Tare mult imi place campania Zilele Biz 2012! Ideea de a arata cat
de ciudat ar fi ca oamenii "de rand" sa priveasa advertisingul in
cele mai mici detalii este amuzanta si chiar hilara.
Cei de la Next Advertising,
care au lucrat campania, au vrut, se pare, sa demonstreze unora dintre
specialistii din marketing si advertising care "isi imagineaza ca oamenii
urmaresc cu mare interes informatiile din reclame, ca isi noteaza tot, ca retin
cele mai mici detalii, ca stau in pauzele filmului sa se uite la spoturi, pe
care le asteapta ca pe episoadele celui mai drag serial" (Liviu David,
Creative Director la Next Advertising), cat de penibil ar fi sa se intample
asta cu adevarat.
Cat de fada ar fi lumea
advertisingului daca pana si Costel ar vorbi limba ei!
Oricum, campania imi place mai
mult decat cea de anul trecut, facuta tot de Next, care o avea ca personaj
principal pe doamna casiera de supermarket, extrem de nesuferita, care acorda
produsele clientilor, in functie de incadrarea in target, domnule! Pentru cine
nu isi mai aminteste, spotul.
Campania din 2012 cuprinde un
spot TV in varianta de 30 si de 50 de secunde, executii de print, outdoor si
bannere web. Spotul de 30 de secunde este des difuzat de posturile de
televiziune ale trustului Intact, partener media al evenimentului.
Iata si spotul de 50 de
secunde:
In acest an, Zilele Biz va avea loc intre 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson Bucuresti. Site-ul www.zilelebiz.ro anunta programul pentru fiecare dintre cele cinci zile, speakerii invitati precum si pachetele de inregistrare.
Eu sunt nerabdatoare sa merg la zilele de Antreprenoriat, CSR si Media & Marketing.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu