joi, 18 octombrie 2012

Trezeste-te, Costele, ca pierzi reclamele!



Tare mult imi place campania Zilele Biz 2012! Ideea de a arata cat de ciudat ar fi ca oamenii "de rand" sa priveasa advertisingul in cele mai mici detalii este amuzanta si chiar hilara.
Cei de la Next Advertising, care au lucrat campania, au vrut, se pare, sa demonstreze unora dintre specialistii din marketing si advertising care "isi imagineaza ca oamenii urmaresc cu mare interes informatiile din reclame, ca isi noteaza tot, ca retin cele mai mici detalii, ca stau in pauzele filmului sa se uite la spoturi, pe care le asteapta ca pe episoadele celui mai drag serial" (Liviu David, Creative Director la Next Advertising), cat de penibil ar fi sa se intample asta cu adevarat.

Cat de fada ar fi lumea advertisingului daca pana si Costel ar vorbi limba ei!

Oricum, campania imi place mai mult decat cea de anul trecut, facuta tot de Next, care o avea ca personaj principal pe doamna casiera de supermarket, extrem de nesuferita, care acorda produsele clientilor, in functie de incadrarea in target, domnule! Pentru cine nu isi mai aminteste, spotul.

Campania din 2012 cuprinde un spot TV in varianta de 30 si de 50 de secunde, executii de print, outdoor si bannere web. Spotul de 30 de secunde este des difuzat de posturile de televiziune ale trustului Intact, partener media al evenimentului.

Iata si spotul de 50 de secunde:







In acest an, Zilele Biz va avea loc intre 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson Bucuresti. Site-ul www.zilelebiz.ro anunta programul pentru fiecare dintre cele cinci zile, speakerii invitati precum si pachetele de inregistrare

Eu sunt nerabdatoare sa merg la zilele de Antreprenoriat, CSR si Media & Marketing. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu