joi, 16 mai 2013

European CSR Lessons. As green as it gets




Azi a fost prima zi a evenimentului European CSR Lessons organizat ireprosabil de echipa responsabilitatesociala.ro in Aula Bibliotecii Nationale.

"As green as it gets" este noul slogan al gamei de hartie reciclata Green Range produsa de Mondi.

Am apreciat faptul ca organizatorii s-au straduit sa aduca la eveniment speakeri internationali, iar prezenta si prezentarea Angelei Wiesmueller, Business Development Manager la Mondi a fost chiar o lectie interesanta. Atat din punct de vedere al studiului de caz prezentat, cat si in ceea ce priveste prestanta ca vorbitor. A avut un discurs cursiv, a interactionat foarte bine cu audienta si a prezentat lucruri concrete si relevante pentru public reusind in acelasi timp sa promoveze brandul Mondi.

Dincolo de asta, insa, gasesc incurajator faptul ca o companie producatoare de hartie dedica atat de multe resurse protejarii mediului.



Mondi produce hartie reciclata, planteaza in jur de 32 de milioane de copaci anual, detine paduri certificate FSC in Rusia si Africa, foloseste in fabrici electricitate produsa din surse proprii. Este un exemplu incredibil de cum poate un producator de hartie sa ofere produse prietenoase cu mediul si sa aiba implicatii directe in conservarea acestuia.

Sustenabilitatea productiei de hartie este un concept care ar putea parea utopic pentru multi dintre noi. Mondi, insa, si-a asumat curajos acest concept ca pe un obiectiv de business.

Reprezentanta Mondi a sustinut la final concluzia zilei de ieri a European CSR Lessons, aceea ca proiectele si campaniile de CSR sunt/ar trebui sa fie initiative pe termen mediu si lung, spunand ca Mondi considera sustenabilitatea o calatorie nesfarsita si nu o destinatie.

Studii de caz si raportul de sustenabilitate al companiei sunt disponibile aici.

Dupa o prezentare de exceptie a initiativelor Mondi, un moment rusinos as putea spune a fost cel in care Raluca Fiser, Managing Partner Green Revolution si moderatoare a panelului respectiv a intrebat in sala cati dintre cei prezenti folosesc in companie hartie reciclata pentru materialele de marketing si comunicare. Nu s-a ridicat absolut nici o mana.

European CSR Lessons continua si maine cu un program chiar mai interesant decat cel de astazi.

P.S: Daca dati click pe fotografia de mai sus ajungeti intr-un joc dezvoltat de Mondi, Green Range Trivia Game. Pentru fiecare jucator participant, Mondi planteaza un copac. In plus se pot castiga o multime de premii interesante. Asta, da, exemplu de stakeholders engagement!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu